Szénmonoxid miatt lett rosszul az egész család

Debrecen. Három gyereket és egy nőt vittek kórházba a mentők a hajdú-bihari Tépéről szénmonoxid-mérgezés gyanújával vasárnap délután – közölte a térségi katasztrófavédelmi igazgatóság megbízott szóvivője. Rácz Máté tájékoztatása szerint a berettyóújfalui hivatásos tűzoltók Tépén, egy Fő utcai család

Cikk 1 / 1

Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés