Interjú: dr. Piskóti Istvánnal, a Miskolci Egyetem intézetigazgatójával, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagjával

„A marketing nem csupán az eladásról szól, ma már a vevő érdekeit is képviseli”

Piskóti István: Nagyon jó, hogy vannak közösségek, akik megtanítják a fogyasztókat arra, hogyan lehet hatékonyan megvédeni érdekeiket
Piskóti István: Nagyon jó, hogy vannak közösségek, akik megtanítják a fogyasztókat arra, hogyan lehet hatékonyan megvédeni érdekeiket

„Az eladóknak is rá kellett jönniük, a tudatos, okos fogyasztó nélkül nem lehetnek hosszú távon sikeresek.”

Miskolc. A magyar marketing szakma végigélte azokat a gyermekbetegségeket, amelyeket a magyar gazdaság egésze a kilencvenes évek eleji gazdasági és társadalmi rendszerváltás óta. Most viszont egyfajta történelmi lehetőség előtt áll, amit mind a szakma aktív résztvevőinek, mind a szakoktatásnak ki ke

Cikk 1 / 1

Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés