Ne hagyja őrizetlenül a tűzhelyen készülő ételt!

A tűzhelyen felejtett étel komoly veszélyforrás  FOTÓ: ÉM

A tűzhelyen felejtett étel komoly veszélyforrás  FOTÓ: ÉM

Megszaporodtak a konyhából induló lakástüzek a megyében.

Miskolc, Taktaszada. Tűzhelyen felejtett étel okozott tüzet egy családi házban Taktaszadán, a Rákóczi utcában vasárnap. A lángok átterjedtek a főzőfülke berendezési tárgyaira és az ott lévő háztartási gázpalack csatlakozó tömlőjére is. A tüzet a szerencsi hivatásos tűzoltók eloltották és eltávolítot


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés