Mindenük a tűz martalékává vált

A kiégett ház  Fotó: Tóth Balázs

A kiégett ház  Fotó: Tóth Balázs

Jól jönne a segítség a szerencsétlenül járt családnak. 

Bogács. Használtan vették a mosógépet, amely feltehetően zárlatot és tüzet okozott Farkas Viktóriáék otthonában. A család legkisebb tagja, a kétéves csöppség súlyos égési sérüléseket szenvedett, már három műtéten is átesett, de még az intenzív osztályon ápolják. Ha minden jól alakul, pár hét múlva m


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés